• Електромагніт МО-300 380В

Електромагніт МО-300 380В

  • Наявність: Очікування 2-3 дні
  • 14400.00 грн.

Електромагніти МО використовуються для дистанційного спрацьовування гальм пружинної колодки серії ТКТ.

Умови обслуговування

  • Температура навколишнього середовища для районів з помірним кліматом становить від 40 до -45 ° С, для районів з холодним кліматом від 40 до -60 ° С, для районів з тропічним кліматом від 45 до -10 ° С.  
  • Відносна вологість повітря для районів з помірним і холодним кліматом становить до 100% при температурі 25 ° С, для районів з тропічним кліматом до 100% при температурі 35 ° С.  
  • Навколишнє середовище невибухонебезпечне, вільне від струмопровідного пилу, агресивних газів і парів в концентраціях, що руйнують метал і ізоляцію; Вібраційні навантаження в межах 1 - 35 Гц при максимальному розгоні 0, 5 г без багаторазових ударів.
Розшифровка МО-100, МО-200, МО-300, маркування.


Структура символу MO-XXX B XXX:

  • МО - символ серії (однофазний магніт);  
  • XXX - версія за діаметром гальмівного шківа - 100, 200 і 300 мм;  
  • Б - модифікація;  
  • XXX - тип кліматичної версії U2, UKHL2, T2

Конструкція і принцип роботи електромагнітів МО-100, МО-200, МО-300

Магнітне сердечник електромагніту, що складається з нерухомого ярма і обертається якоря, виготовлений з листів електричної сталі. На ярмі є котушка, захищена кришкою і затягнута до ярма болтами. Штифти котушки виготовляються з гнучких проводів з наконечниками.

Електромагніт кріпиться до одного з гальмівних важелів, для чого в стійках ярма передбачені спеціальні прорізи.

При подачі напруги на клеми котушки якоря, притягнута до полюсів ярма, обертається на осі, що сидить в підшипниках, приварених до стійок ярма. При цьому якоря тисне на перемичку на шток гальма і переміщує її, за рахунок чого відкривається гальмо (колодки відходять від гальмівного шківа).

При відключенні електромагніту від мережі живлення гальмівний шток під дією гальмівної пружини підпирає перемичку вгору і змушує якоря повертатися і відходити від ярма. В цьому випадку гальмо закривається (колодки примикають до гальмівного шківа).

Котушки електромагнітів МО виготовляються для мереж однофазного змінного струму частотою 50Гц, і напругою 220В і 380В. За допустимою тривалістю навантаження котушки електромагнітів поділяються на два режими роботи:
 - Переривчасто-пролонговані (ПВ = 100%);
 - Повторно-короткострокові (ПВ=40%).
  Електромагнітні котушки, що працюють в режимі багаторазового короткочасного, допускають до 1000 включень на годину, а в переривчасто-тривалому режимі - до 300 включень на годину. Тривалість робочого циклу для PV-режиму = 40% - не більше 10 хвилин.

Підставою котушки МО-100 і МО-200 є негорючий пластик з технологічними виступами по краях для намотування дроту. Після намотування емалевого дроту на основу котушки МО її просочують лаком для ізоляції.

Для установки або заміни котушки в електромагніті необхідно скинути якоря магніту, зняти верхню планку електромагніту серії МО, яка кріпиться на чотирьох болтах і зробити установку / заміну.

Котушки МО-100 і МО-200 при вигорянні можуть бути перемотані назад відповідно до специфікацій і даних на етикетці. У ньому вказується кількість витків, тип і перетин емалі дроту.

Щоб запобігти впливу вібрації при роботі в електромагніті, між котушкою і затискною планкою магніту розміщують гумові прокладки.

Технічні характеристики МО-100, МО-200, МО-300

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
ТипНом. Крутний момент магніту, Н/м Момент маси якоря, Н/м Ном. кут повороту якоря, град.Припущена (повна) потужність, ВАСпоживана потужність (активна) при залученому якорі, Вт
в момент включенняз натягнутим якорем
ПВ 40%ФОТО 100%ПВ 40%ФОТО 100%ПВ 40%ФОТО 100%ПВ 40%ФОТО 100%
  МО-1005,4 грн. 2,9 грн .0,5 7,52000110040019014070
  МО-20039,2 19,6 грн .3,6 5,568004000135065060012В
  МО-30098,0 грн .39,2 9,2 5,5175007500350012001200400