ОГЛЯД
Електромагніти призначені для дистанційного електроприводу гальм пружинної колодки серії ТС.
Структура символу MO-XXX B XXX:
Умови обслуговування
Нормативно-технічний документ (ТУ)
ТУ 16-529.146-93
ТЕХНІЧНІ ДАНІ
Електромагніти виготовляються при напрузі 220, 240 380 400, 415, 440 і 500 В для однофазних мереж змінного струму частотою 50 або 60 Гц, призначені для роботи в переривчасто-довгому (PV = 100%) і повторно-короткочасному (PV = 40%) режимах.
Електромагніти, що працюють в повторно-короткочасному режимі, дозволяють нагрівати до 1000 включень на годину, а в переривчасто тривалому режимі до 300 включень на годину.
Час циклу для PV-режиму = 40% не більше 10 хвилин.
Основні параметри електромагнітів відповідають даним, зазначеним в таблиці.
Тип електромагніту |
Номінальний кут повороту якоря, град а |
Номінальний крутний момент електромагніту, Н·м (кг·см) |
Споживана потужність (повна), В·А |
Споживана потужність (активна) при втягнутій арматурі, Вт |
Момент маси якоря, Н·м (кг·см) |
|||||
в момент включення |
з втягнутим якорем |
|||||||||
ПВ 40% |
ФОТО 100% |
ПВ 40% |
ФОТО 100% |
ПВ 40% |
ФОТО 100% |
ПВ 40% |
МО-100Б
7,5
5,4 (55,0)
2,9 (30,0)
2000
1100
400
190
140
70
0,5 (5,0)
МО-200Б
5,5
39,2 (400,0)
19,6 (200,0)
6800
4000
1350
650
450
225
3,6 (36,0)
Нотатки:
Крутний момент електромагніту гарантується при напрузі не менше 0, 85 номінального і куті повороту не більше, ніж зазначено в таблиці, як в холодному, так і в нагрітому станах електромагніту.
У момент електромагніту не входить момент, створюваний масою якоря, значення якого вказується для робочого положення електромагніту (фігури).
Для електромагнітів, розрахованих на частоту струму 60 Гц, значення потужності на 20% перевищують значення, зазначене в таблиці.
Магнітне сердечник електромагніту, що складається з нерухомого ярма і обертається якоря, виготовлений з електричної сталі. Ярмо має котушку, захищену кришкою і прикручену болтами до ярма. Штифти котушки виготовляються з гнучких проводів з наконечниками.
Електромагніт кріпиться до одного з гальмівних важелів, для чого в стійках ярма передбачені спеціальні прорізи.
При подачі напруги на клеми котушки якоря, притягнута до полюсів ярма, обертається на осі, що сидить в підшипниках, приварених до стійок ярма. При цьому якоря тисне на перемичку на шток гальма і переміщує її, за рахунок чого відкривається гальмо (колодки відходять від гальмівного шківа).
При відключенні електромагніту від живлячої мережі гальмівний шток під дією гальмівної пружини тисне на перемичку і змушує якоря повертатися і відходити від ярма. В цьому випадку гальмо закривається (колодки примикають до гальмівного шківа).
КОНСТРУКЦІЯ І ПРИНЦИП РОБОТИ
Конструкція гальмівних електромагнітів МО-100Б і МО-200Б показана на малюнку нижче.
Загальний вигляд електромагніту: I - місце застосування зусиль; II = гальмівний стрижень; 1 - стійка; 2 - болт; 3 - котушка; 4 - заземлений болт; 5 - обкладинка; 6 - якір; 7 - ярмо; 8 - боковини; 9 - вісь; 10 - стрибун; 11 - стійка для ярма
Примітка. 180 мм - розмір, що відповідає можливому крайньому положенню якоря