Автотрансформатор (ЛАТР), в якому безпосередньо підключаються первинні і вторинні обмотки, і за рахунок цього вони мають не тільки магнітне з'єднання, але і електричне. Обмотка автотрансформатора має кілька клем (не менше 3), підключившись до яких, можна отримати різну напругу . ЛАТР - Лабораторний Авто Трансформатор Регульований.
Перевагою автотрансформатора є більш високий ККД, так як перетворюється тільки частина потужності - це особливо важливо, коли вхідна і вихідна напруги трохи відрізняються. Недоліком є відсутність електричної ізоляції між первинним і вторинним контуром. У промислових мережах, де наявність заземлення нульового проводу є обов'язковим, цей фактор грає не роль, а менша витрата сталі на сердечник, міді для обмоток, менша вага і габарити, і як наслідок - менша вартість.
Автотрансформатор ЛАТР використовується для регулювання вихідної напруги як в побуті, так і в однофазних електричних пристроях на виробництві.
Діапазон управління: 0-280В;
У яма. ном. - 220 В.
• Тип: Автотрансформатор
• Кількість фаз: 1
• Номінальна первинна напруга, В: 220
• Номінальна частота, Гц: 50/60
• Номінальний струм навантаження, А: 8
• Межі вторинного регулювання напруги, . З: 0-250
• Струм без навантаження, А: не більше 0,3
• ККД автотрансформатора: не менше 95%
• Робоче положення: довільне
• Час роботи: безперервний
• Ступінь захисту: IP-20
• Розміри ДхШхВ, мм: 220х180х147
• Вага, кг: 6,6